Påsklov!

 Hej på er! Bloggen har blivit satt åt sidan nu under de senaste dagarna men jag ska väl försöka uppdatera er om vad som har hänt i mitt ointressanta liv sen sist. Lördagskvällen spenderades med Jim och på söndagen var jag till mormor med mamsen för att umgås lite och sen hämtade vi pappa från hamnen som kom hem från Åre efter att ha varit där och skidat ett par dagar, super avis sådär btw! Sen på måndagen hade jag fullproppat schema som vanligt med skola, jobb och zumba. Gårdagen gick också i pluggandets tecken med skola och även massa matematik räknande inför provet som vi skrev idag men mellan allt detta hann jag även med ett riktigt tungt men härligt gympass. Och idag skev vi då matteprovet som sagt och sen på eftermiddagen hade vi historia prep till tisdagen och efter skolan var det som vanligt bilskolan som gällde. Men nu har jag äntligen fått ta påsklov och det ska verkligen vara sjukt skönt med lite vila före man skriver de 3 resterande proven för denna period. Men nu har jag inget mer att berätta, märkte också att det här inlägget blev lite väl långt men hoppas ni orkade läsa typ 8)
Min Vardag | |
#1 - - Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Upp